loading...
سجده نور
سجاد شاه بالا بازدید : 1076 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (1)

 

هنگامى كه على عليه السّلام در جنگ صفّين سرگرم نبرد بود، در ميان هر دو صف كارزار، مراقب حركت و وضعيّت خورشيد بود (تا ببيند چه وقت به وسط آاسمان مى رسد تا نماز ظهر را بخواند).

ابن عبّاس عرض كرد: ((يا اميرالمؤ منين ، اين چه كارى است كه مى كنيد ؟))

حضرت فرمود: ((منتظر زوال هستم تا نماز بخوانيم .))

ابن عبّاس گفت : ((آيا حالا وقت نماز است با وجود اينكه سرگرم پيكار هستيم ؟))

على (ع ) فرمود: ((جنگ ما با ايشان بر سر چيست ؟ تنها به خاطر نماز است كه با آنها نبرد مى كنيم .))

 

منبع:سایت نماز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به بازيد كننده گرامي من سجاد هستم مدير وبلاگ سجده نور ممنون از اين كه وبلاگ من رو انتخاب كردين اي دي من :SAJADSHABALA110
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 170,807